El CE Europa va de rècord i només quatre jornades de Lliga (1/12 punts) han servit per a destituir Josep Maria Gené i ser rellevat per Luis Blanco. Raons?: “Pèrdua de confiança”

Hèctor Ibar no perd el temps. Lluny de recordar temps pretèrits amb Josep María al capdavant, ha decidit destituir el seu entrenador i donar-li el relleu a Luis Blanco. Un punt sumat dels 12 disputats en aquest inici de Lliga ha provocat “un procès de reflexió interna del club i d’anàlisi de la situació”. En resum: acomiadament del gran ‘arquitecte’ de l’obra europeista.
La nota oficial de l’entitat afegeix que “l’objectiu és actuar amb responsabilitat i a temps”. (?) Per aquestes raons li diuen adeu, li desitgen “molta sort en els seus futurs projectes” i ara caldrà esperar la reacció del veterà tècnic ilerdenc en les pròximes hores.
GENÉ, FIDELITAT I EFECTIVITAT
Josep María Gené, que va assumir la direcció esportiva durant 4 temporades, amb notable èxit, va renovar contracte el 2025. La no continuïtat d’Aday Benítez i l’economia escapolada van precipitar el seu ascens al primer equip el 18 juliol i, només 34 dies, ha acabat l’aventura.
“La junta manté una manera d’entendre el futbol basada en la responsabilitat”. A més “el creixement esportiu sol té sentit si va acompanyat d’una gestió responsable”, deien fa dos mesos. Ara es gira el full de ruta i, sense explicacions del seu president Ibar, aquest CE Europa busca nova direcció.

LUIS BLANCO, UN GRAN DEL FUTBOL
El substitut per a Gené és Luis Blanco, tota una garantia doncs és un tècnic molt conegut en el futbol català i amb una gran trajectòria des que el colomenc iniciés la seva nova aventura un llunyà 2012 ha dirigit Sant Andreu, Espanyol, juvenil i filial i, finalment, At. Balears.
Aquest passat curs va sumar un nou play off amb els insulars ja que, encara que van acabar la Fase regular igualats amb la UE Sant Andreu, el gol-average va decidir. Ja en la promoció va ser derrotat pel Real Jaén.
Al costat de Luis Blanco torna Alberto González com a assistent després del seu silenci total en ser acomiadat dies enrere.











































