L’FCF no s’ha adherit a la crida solidària de la RFEF per a ajornar el futbol amb motiu de la defunció del jugador del Tenerife, Jesús De Miguel, ja que la Copa Catalunya sí que es juga

Una cosa és el que es diu i una altra el que es fa. L’últim exemple el tenim amb la decisió per part de la RFEF d’ajornar qualsevol competició de futbol per la defunció del jugador del Tenerife, Jesús De Miguel.
Soteras i la seva junta van mantenir aquesta determinació perquè no podia ser d’una altra manera, però la Copa Catalunya és una altra cosa.
LA COPA CATALUNYA NO ES TOCA
Ja es va viure aquesta excepció el passat 28 d’octubre quan l’Espanyola va suspendre tota mena d’activitat per l’accident ferroviari d’Urda, però l’FCF va reiterar que la CopaCAT s’havia de jugar.
I això van fer a Sta Coloma, l’Escala, Vila-seca, Vic, Nou Barris, Can Tintoré, Quart i Sant Joan Montcada. Aquests 8 partits han tingut continuació aquest dimecres 3 de novembre encara que l’RFEF ha deixat per a desembre la jornada de Copa del Rei. En aquesta ocasió, la pilota va aparèixer al Molí, Municipal del Júnior i Puigreig.
D’altra banda, Reus FC Reddis i CE Sabadell sí que hauran d’anul·lar els seus partits de Copa del Rei enfront de Barakaldo i Utebo, respectivament. Encara més, AFE (Associació de futbolistes) manté el seu prec que aquest cap de setmana no se disputi un només partit de futbol per solidaritat.
S’atreviria Soteras a suspendre aquesta activitat a partir de la Lliga Elit si Louzán ordena que es paralitzi el futbol de categories superiors?.











































