El Nàstic segueix sent l’ogre del Barça At.

No es va complir amb el refrany d’‘entrenador nou, victòria segura’ ja que el Nàstic va treballar molt i bé per a alegria de Dani Vidal en l’estrena del seu col·lega Sergi Vilà

L'equip grana va tornar a demostrar qui és el seu enemic favorit // FOTO: Nàstic
L’equip grana va tornar a demostrar qui és el seu enemic favorit // FOTO: Nàstic

@JordiMestres_

redaccio@futbolcatalunya.com

Aquest Barcelona At. del nouvingut Sergi Milà té molts arguments per a creure en la salvació encara que faci mal a la vista veure-li com a cuer d’aquest Grup I (1Fed.). Per contra, Dani Vidal guanya i, com a mínim, tindrà algunes hores per a respirar i centrar-se en el pròxim examen.

Els barcelonistes van ser pel triomf des del primer minut. Van lluitar i es van lliurar. Tot i això, va ser insuficient enfront d’un Nàstic que segueix en zona d’una promoció molt igualada. És a dir: el conjunt grana ha guanyat vuit dels últims nou partits contra els blaugrana.

EL BARÇA AT. SURT PER TOT

Sis aparicions sobre l’àrea local defensada per Dani Rebollo van provocar tímides xiulades des de la graderia; mentre els del debutant Sergi Milà brillaven, els locals de Dani Vidal no acabaven d’encertar.

Només un xut llunyà de Jaume Jardí detingut per l’hongarès Jaako (6’) i un altre de Narro (27) era el seu pèssim balanç, però va arribar la jugada del penal. Godoy vol treure la pilota de la seva àrea, Pablo Fernández posa el peu per davant i el col·legiat -ajudar de l’assistent- marca infracció.

El capità Joan Oriol (31’), ‘Panenka’ Oriol, no va fallar i va animar al seu equip a aconseguir el segon (37’), obra d’un cop de cap de Gorostidi, a centre del multipresent Narro. El futbol és així.

Els últims minuts d’aquesta intenta primera meitat es van tancar amb un golàs de Toni Fernández (44’), amb rectificat inclòs. La fortuna de Pablo va aprofitar un mal xut de Guille (46’).
Quatre gols al Nou Estadi en 45’ i amb tot un temps per a prosseguir amb l’espectacle.

EL NÀSTIC SAP CONTROLAR LA SITUACIÓ

En la segona part va baixar el ritme encara que va créixer el nerviosisme per les dues parts. Les urgències de l’inesperat cuer blaugrana es van barrejar amb les grana encara que per aspiracions de play-off.

De fet només cal destacar dues clares aparicions de Landri (55’, va treure Rebollo) i Da Costa (76’ fregant el pal). Els grana estaven més preocupats a no rebre que a generar i més quan Òscar Sanz va tenir la mala fortuna de superar al seu propi porter amb desviament de Costa (67’).

Poc abans d’aquest 3-2 tots dos tècnics entrenadors van donar entrada a Virgili i Nbacke, pels visitants, i a Pol Domínguez, Marc Fernández i Roberto Torres, pels locals. No obstant això, el guió no va variar i els grana prenen aire. Per contra, els blaugrana hauran d’esperar en els seus dos pròxims compromisos en el Johan enfront d’Osasuna B i Tarazona.