El Nàstic de Tarragona ha condemnat amb energia i rotunditat els actes vandàlics registrats la nit d’aquest passat diumenge en els vehicles dels futbolistes

La nota és molt clara per part d’un Nàstic de Tarragona situat en zona de descens directe (16è, 43 punts), dos menys que el seu immediat ‘superior’, el Tarazona (45).
La pròxima trobada de Lliga arriba al Nou Estadi enfront d’un CE Europa que es juga la cinquena plaça de promoció d’ascens a la Lliga Hypermotion. I es presenta com el que és, una gran final per a aquest dissabte 16 (21 hores). Després ja vindrà la visita al Rico Pérez de l’Hèrcules.
NOTA OFICIAL DEL NÀSTIC
El Gimnàstic de Tarragona condemna fermament els actes vandàlics perpetrats la passada nit al Nou Estadi Costa Daurada contra els vehicles particulars de jugadors i membres de l’expedició. Tant l’entitat com les persones afectades, a títol individual, han posat els fets en coneixement de les autoritats competents.
El Gimnàstic de Tarragona és plenament conscient de la situació esportiva actual. L’entitat entén i respecta les crítiques, i assumeix la responsabilitat que correspon als diferents estaments de la SAE. Tanmateix, cap mostra de violència ni cap incitació a aquesta pot ser tolerada, ja que es tracta d’una línia que no s’hauria de traspassar en cap àmbit de la societat.
Queden dues finals per disputar. La primera, aquest proper dissabte davant el CE Europa al Nou Estadi Costa Daurada. La unitat, el treball i el suport mutu seran determinants per mantenir vives les opcions d’assolir la permanència a la categoria.
Sempre, FINS AL FINAL.











































