L’equip grana va realitzar l’últim entrenament aquest dilluns 3 al camp annex al Nou Estadi Costa Daurada i el mateix dissabte pel matí, a les 8 h, l’expedició grana partirà en autocar fins a les terres del Túria

redaccio@futbolcatalunya.com
L’equip grana va realitzar l’últim entrenament aquest dilluns 3 al camp annex al Nou Estadi Costa Daurada i el mateix dissabte pel matí, a les 8 h, l’expedició grana partirà en autocar fins a les terres del Túria.
Els camps de la ciutat esportiva del club ‘che’, situada a Paterna, que exercirà com amfitrió, seran els escenaris on es disputaran un total de 24 partits durant el cap de setmana. Aquesta segona fase s’ha dividit en dues seus, la de València, que es celebrarà entre el 8 i el 9 de febrer; i A Corunya, que està programada del 15 al 16 de març.
Els 16 jugadors convocats per Rafel Magrinyà són Alex Yepes, Ernesto Duarte, Daniel Ordóñez, Javier José Sarabia, Mohamed Meziani, Alejandro Corujo, Raul Plaza, Marc Rodríguez, Aaron Cortés, Vània Garcia, David Cabanillas, Andy Martín, Jordi Rofes, Miriam El Hamri, Marta Álvarez i Cyro Almazán. En l’apartat tècnic, Magrinyà tindrà l’acompanyament de Patxi Galea, Ramón Palau i Jordi Gornals.
PROGRAMA LALIGA GENUINE
Els partits es jugaran dissabte a la tarda i diumenge al matí. El Nàstic Genuine disputarà els següents enfrontaments a la Ciutat Esportiva del Valencia CF:
Dissabte, 8 de febrer:
- Nàstic – Elche CF (16.30 h, camp 3)
Diumenge, 9 de febrer:
- Villarreal CF – Nàstic (12 h, camp 2)
Amb el suport de BASF, Diputació de Tarragona, Ajuntament de Tarragona, Sorigué i Port de Tarragona.