Nit de campionat per a la UE Sant Andreu i primera alegria amb la reaparició del tècnic Natxo González amb permís ja per a anar a casa. Hi haurà rua per al campió un 3 de maig que també serà històric per al poble
🏆 Va per tu, Natxo! 💛❤️ pic.twitter.com/F0kf9fquKm
— Unió Esportiva Sant Andreu (@uesantandreu) April 20, 2026

Sant Andreu ha començat el dia aquest dilluns amb un sabor únic, el sabor que només els campions poden mostrar al seu barri, a tot un poble lliurat amb el seu equip. Llarga nit per a la plantilla, encara que van faltar el cap Natxo o el lesionat Noel, però temps hi ha al davant per a festejar.
De fet, segons ha comunicat el responsable de premsa quadribarrat, Roger Graells, la rua tindrà que lloc diumenge que ve 3 de maig. A l’equip li queda viatjar a Alcoi i tancar el curs enfront del Barbastro al Narcís Sala. Una vegada finalitzi aquest últim xoc de Lliga, començarà la gran festa.
NO TOTS FELICITEN EL CAMPIÓ
Atenció a aquest 3 de maig perquè serà una cita històrica i reivindicativa per a una entitat a la qual sembla desitgen arrencar de casa seva. Que trist i lamentable és saber que, a aquestes hores, el club no ha rebut encara cap felicitació de les autoritats de la ciutat. Penós. Tampoc va aparèixer l’encara president de la FCF, Soteras, ja que va triar sortir a la foto de la Copa del Rei de Sevilla servint a Louzán abans de ser present en el dia més gran d’una entitat que passeja la quadribarrada per tota la nostra geografia.
Clar que l’escridassada que li hagués caigut des de la graderia hagués estat també de campionat. Una mica més, l’amo Taito Suzuki es queda sense agafar la Copa, ja que el protagonisme el volia un altre.
🎉 El Narcís Sala és una festa!
— Esport3 (@esport3) April 19, 2026
🤩 Jugadors i aficionats celebren l’ascens sobre la gespa!#SantAndreuReusE3
▶️ https://t.co/RlF4bhC9tN pic.twitter.com/qmFGf1rBUp
DEL NARCÍS SALA NO ELS MOURAN
I, a partir d’ara, comença el compte enrere per a revelar el que és una realitat per a tothom, menys per a algunes excepcions que es tapen els ulls. L’afició (els votants) ho repeteixen sempre: NO a moure’s del Narcís Sala. Ni caben a Can Dragó (on també haurien de pagar lloguer a l’Ajuntament) ni desitgen sortir del seu fortí.
El seu president d’honor, Manuel Camino, no va poder ser més contundent. ““A Can Dragó no hi cabem i no tenim res a veure amb el Club Esportiu Europa”,, va dir. Algun dubte? Ja,ja,ja, el capità del vaixell andreuenc ha sofert i sofreix massa situacions compromeses com per a cedir fàcilment.
Però aquesta és una altra ‘guerra’ que segur guanyarà l’afició, el poble de Sant Andreu del Palomar.











































