Marc Carrasco: “Lluitem com a germans”

Segon triomf al Municipal de Reus per als roig-i-negres i enfront d’un Espanyol B que va vendre cara la seva derrota; els de Marc Carrasco comencen a situar-se en la seva nova categoria

Marc Carrasco, tècnic del Reus FC Reddis, va donar tota una classe de la seva filosofia personal que li ha portat i li ha servit per a portar el seu equip fins a la Segona Federació… ara com ara. De 9 punts jugats n’han sumat 6, els 6 de casa, i ara toca viatjar aquest cap de setmana a Paterna per a enfrontar-se al cuer filial.

La victòria roig-i-negra d’aquest passat diumenge en el derbi davant els pericos va tornar a demostrar que aquest Reus FC Reddis va pel camí adequat. “Felicitat absoluta”, va resumir Carrasco com a titular davant els mitjans de comunicació.

CARRASCO I LA HUMILITAT

L’entrenador tarragoní sap que hi ha “moltes coses a millorar”, però “aquest equip té un poder d’atracció total, molt de caràcter per a sobreposar-se a situacions”.

I davant el filial blanc-i-blau ho va aconseguir perquè va haver de superar els gols rebuts per part de Letono i Joan Moreno. Cinc gols encaixats en 180 minuts també mereix una reflexió obligada per part dels reusencs. I la clau implica treballar “des de la humilitat, treballar junts i lluitar com a germans. Tots sabem que la dificultat de la categoria és màxima”.

Ramon Folch, jugador referència i present històric dels roig-i-negres // FOTO. Reus FC Reddis
Ramon Folch, jugador referència i present històric dels roig-i-negres // FOTO. Reus FC Reddis

ELOGIS MERESCUTS A RAMON FOLCH

Recolzats pels 2.107 espectadors que van acudir al Municipal de Reus malgrat el mal temps –“Si hem guanyat, ha estat en bona part gràcies a la gent que ens ha animat”, l‘equip va saber “adaptar-se a les situacions”. I, a més, va saber frenar “les poques arribades dels contraris”. No obstant això, els dos gols rebuts obliguen a un repàs.

I en aquesta situació apareix, com sempre, el veterà Ramon Folch, l’autèntica referència d’aquest club i un exemple a seguir. Vuit minuts després de substituir a Ricardo Vaz va anotar el 3-2 definitiu. “És el jugador més important que hem tingut a Reus en els últims anys. El difícil és sumar des de la banqueta i és una sort que estigui amb nosaltres”, va afegir Marc Carrasco. Una sort, afegim, per al futbol, en general.