Masnou-Vic Riuprimer REFO: així es va viure

El col·legiat Efren Méndez explica molt clarament en l’Annex de l’acta del partit Masnou-Vic Riuprimer REFO el trist episodi que es va viure al final d’un partit que va acabar amb agressions i escàndol

Vic Riuprimer Refo
El Vic Riuprimer guanya 1-2 a Masnou/FOTO: VIC R.

Més feina per al Comitè de Competició després del trist panorama que es va viure aquest passat diumenge al Camp d’Esports de Masnou entre el conjunt local i el Vic Riuprimer REFO de Segona Catalana (Grup IV). Amb 1-2 en el marcador i mancant dos minuts va arribar el segon gol visitant, obra d”Abdelkhalek Rezzouk) i a partir d’aqu,  l’escàndol.

Aquí podeu llegir el TEXT de l’annex arbitral perquè us acabeu de fer una idea d’una pèssima actuació per part de moltíssims implicats. S’ha girat per al Comitè de Competició i per a la mateixa Federació Catalana immersa de ple en aquesta lluita per erradicar la violència dels camps de futbol,

ANEXO ACTA

 “Después de la consecución del último gol a favor del equipo visitante – VIC RIUPRIMER REFO FC ‘A’ -, gran parte de los miembros del equipo visitante que se encontraban en esos instantes en el banquillo entraron al terreno de juego cruzándolo de forma rápida, en la celebración del gol con los brazos en alto de manera exagerada. Ningún jugador fue identificado por los hechos que sucedieron a continuación aunque una de estas personas fue identificada como MM , 2o entrenador del equipo visitante. Dicho entrenador en una acción posterior recibe un puñetazo con brutalidad en el rostro desde detrás por parte del guardameta del equipo local – MASNOU CD ‘A’ –AJ FR. Acto seguido empezó una pelea en la que se vieron involucrados varios técnicos y jugadores de ambos equipos. Debido al tumulto de jugadores y técnicos presentes en la pelea, no se pudo identificar de forma individual a los participantes involucrados. Aunque el entrenador del equipo local, JSN, que ya había sido expulsado con anterioridad, ha saltado desde la grada para participar en dicha pelea. También se hace constar que varias personas del público que no pudieron ser identificadas como seguidores del equipo local o visitante, han saltado al terreno de juego durante la pelea. A falta de dos minutos más de tiempo de prolongación, el juego se debe de reanudar con un saque de inicio a ejecutar por el equipo local – MASNOU CD ‘A’- ; atacando en la meta dirección mar”.

Per la seva banda, la reacció del Masnou ha estat ràpida i, mitjançant un comunicat oficial, ha anunciat l’expulsió el club dels implicats en aquesta trista història.