Aquest passat dimarts vam informar sobre una lamentable realitat que es va viure en un partit de cadets i la va explicar el tècnic del Jàbac i Terrassa, Jesús Barón. Ara llegim a qui s’ha sentit al·ludit i la seva ‘didàctica’ resposta
Jesús Barón, entrenador del cadet F del Jàbac i Terrassa, va explicar aquest passat dilluns la lamentable realitat que es va viure en un partit de cadets i que els va enfrontar a un rival (sense citar nom) dirigit per un altre tècnic (sense citar nom). Aquí ho poden refrescar.
Hores després, encara que no s’havia facilitat ni club ni persona, Carlos Díaz reacciona i, a través de Facebook i per correu a aquesta Redacció, es dóna per al·ludit i replica. I ho fa, a més, regalant lliçons de periodisme que ningú li ha requerit i que, en tots els casos, s’agraeixen encara que nosaltres mai li direm com cal dirigir un equip de futbol.
Ara ja sabem que aquesta lamentable realitat feia referència al partit Parets D – Jàbac i Terrassa F (1-3), de Segona divisió. Com a resultat d’aixó, Díaz escriu:
Carlos Díaz Sánchez
Buenas noches, como principal protagonista de la historia, la cual se menciona y la verdad no puedo dar crédito a dichas infamia y calupnias que se ha propagado en este artículo, pero tampoco me sorprenden, ya que es lo que vivimos en la vida diaria con mentiras con el fin de vender noticias!Como siempre digo yo lo que pasa en un terreno de juego se queda en el terreno de juego, pero en vista de que se está difamando y dejándome en muy mal lugar sin haber dado mi opinión, yo tan expongo mi punto de vista:
En primer lugar que yo arremeta o me queje al árbitro ni le va ni le viene al otro cuerpo técnico, ya que eso lo vemos en cada partido, es decir ni soy el primero ni soy el último que se queja.Ahora bien como dicen de mi en dicho artículo yo podré quejarme o faltar al respeto, pero lo que jamás haré en un terrero de juego es intentar agredir a un entrenador o persona del cuerpo técnico cosa que si intentó hacer este señor y de no ser por mi compañero quizás hubiera pasado!
Que quede constancia en este artículo (cosa que no he visto) es que yo podré haber actuado de forma airosa hacia el cuerpo arbitral pero jamas he intentado agredir a otra persona cosa que vuelvo a reiterar que quiso hacer dicho entrenador.
Ya por último y simplemente como recomendación antes de informar de mentiras poneros en contacto con las dos personas para intentar averiguar que es lo que realmente sucedió y no sólo quedarse con una versión que por cierto está bastante maquillada para dejar en buen lugar ha dicho entrenador.Pd. Seguramente mi EGO NO LO COMPRENDE PERO TU DE EDUCACIÓN Y COMPORTAMIENTO OBSERVO QUE VAS CORTO!
EL QUE DIU L’ACTA
Una vegada llegides les històries dels dos entrenadors –cap va presentar la seva llicència, segons el col·legiat- val la pena destacar el que es pot llegir en l’acta i que tots vostès treguin conseqüències. “Díaz Sánchez va ser expulsat (Minut 7) per PROTESTAR. Al Minut 65, Barón va ser amonestat per desconsideracions amb l’adversari”. Cap dels dos delegats va objectar res d’aquesta lamentable realitat