Luis Pereira, un dels 7 socis propietaris del Lleida, ha donat la cara i ha presentat la dura i cruel realitat que envolta a una entitat sempre en crisi i amb un futur molt dubtós

Ara tothom ja ho sap tot (quasi) perquè ha estat el mateix Luis Pereira, un dels 7 socis propietaris del Lleida, qui ha donat tots els detalls d’un club ‘ferit de mort’. Mentre es produeix l’etern enfrontament entre culpables i responsables, la realitat no deixa dubtes.
I així ho han exposat aquest divendres 4 d’abril Pereira i el seu adjunt, Marc Torres. Ja no tindrà ningú que fer volar coloms, ningú podrà recórrer a ‘la bola’ de futuròleg, és a dir, o entra capital, immediatament, o aquest Lleida CF serà història ja que l‘últim referent de la presidència se’n va per on va arribar.
RESUMEN RP ‘LLEIDA EN JOC’
LUIS PEREIRA
“Vull que tothom sigui conscient que volen matar al club.”
“Mai he transgredit cap llei.”
MARC TORRES
“El problema va començar al final de la temporada passada, quan la Federació no ens va retornar 246.000€.”
“Vam començar la temporada amb -400.000€. Estem treballant per un futur saludable, tenim obertes negociacions amb inversors.”
“La setmana que ve presentarem un pre concurs de creditors. La idea és que a final de temporada es paguin les nòmines pendents.”
‘Tot i les enormes dificultats econòmiques que passa el club, el cos tècnic mira de mantenir alta l’energia esportiva de l’equip i hi ha una gran preocupació generalitzada per evitar que les dificultats contaminin la dinàmica. Durant la setmana els entrenaments són bons, però és… pic.twitter.com/amuSdAHvCf
— Lleida CF (@LleidaCF) April 4, 2025
IÑIGO IDIAKEZ (TÈCNIC)
“Els jugadors tenen dificultats per cobrir necessitats bàsiques”
RESUM DE PREMSA
UA1 RÀDIO – El Lleida iniciarà un preconcurs de creditors
SEGRE – “Si no es resol en tres mesos liquidarem el club”
El Lleida CF entra en preconcurs de creditors per a reestructurar el seu deute.
— Lleida CF (@LleidaCF) April 4, 2025
Les dificultats de liquiditat obliguen el club a prendre aquesta mesura mentre es continua en negociacions i a la recerca de grups inversors.
WEB: https://t.co/WQ4CRLG87m
YouTube:… pic.twitter.com/kFY4bjOU9r
RTVE
— RTVE Notícies (@rtvenoticies) April 4, 2025
El @LleidaCF presenta preconcurs de creditors per guanyar temps
Si en 3 mesos no aconsegueix reconduir la situació econòmica el club podria quedar abocat a la desaparició | @lourdesballarin pic.twitter.com/324kKBP5A5