El Juvenil A disputarà l’eliminatòria contra el Muntanyesa (Copa Catalunya) dimecres a les 20:00h al Municipal de Nou Barris

Nota de premsa
La UE Sant Andreu informa que no disputarà amb el primer equip el partit previst per dimecres vinent contra el Muntanyesa corresponent a la setena eliminatòria de la Copa Catalunya a causa del gran desgast físic sofert les últimes setmanes, amb dos partits exigents a la Copa del Rei, amb pròrroga inclosa en ambdós, i l’eliminatòria de Copa Catalunya contra el Vic.
Després d’uns dies de reflexió, s’ha decidit que el Juvenil A serà l’equip andreuenc que jugarà dimecres a les 20:00h al Municipal de Nou Barris. Entenem i assumim el malestar i la crítica que pugui generar aquesta decisió, que prenem pensant exclusivament en la situació del primer equip i en la protecció dels nostres futbolistes. A més, el pròxim partit de lliga serà dissabte i això encara afegiria menys temps de recuperació i més desgast.
REFLEXIÓ PER A LA FEDERACIÓ CATALANA
Així mateix, des de la UE Sant Andreu sol·licitem a la FCF una reflexió sobre les dates de la Copa Catalunya de les últimes dues temporades, en què la disputa de les eliminatòries coincideix amb setmanes anteriors o posteriors a eliminatòries de la Copa del Rei, sense tenir en compte el desgast que suposa pels clubs catalans que disputem la competició estatal i el risc de lesió que hi ha pels futbolistes.
Res ens agradaria més que disputar la Copa Catalunya amb totes les garanties i amb la participació dels primers equips de tots els clubs catalans, inclosos els professionals. Tanmateix, les actuals condicions no ens permeten de fer-ho en aquesta eliminatòria. En aquest sentit, demanem disculpes i també la comprensió de la nostra afició vers aquesta decisió.
Sant Andreu de Palomar, 7 de desembre de 2025











































