Els presidents de la FE Grama i de la EE Guineueta, integrants dels 500 que desitgen l’Assemblea del canvi de la FCF, han censurat durament aquest dimarts amb arguments Soteras i Calle

msegura@futbolcatalunya.com
Antonio Morales (FE Grama) i Josep Centeno (EE Guineueta) han repartit aquest dimarts tot un recital d’arguments contraris a la gestió de Soteras i Calle, president i director de la FCF, respectivament. Al costat del excandidat Juanjo Isern, els dos presidents de clubs, que es van reunir a Sta Coloma amb molts representants del Barcelonès Nord, formen part també de la llista de 500 clubs que demanaran una Assemblea extraordinària de la Catalana.
La decepció de Morales va quedar evident. “Aquest matí han caigut de la convocatòria més de 30 clubs ja sigui per ‘refredats’ inoportuns, problemes ‘familiars’ o simplement per por. Estic molt decebut”, va dir. Això no va impedir la seva duríssima intervenció.
MORALES I CENTENO, CONTUNDENTS
“Els amos de la FCF som els clubs i els que manen ara se n’aniran al carrer aviat per via jurídica o administrativa”, va avançar el colomenc. Aquesta gent són gestors ‘temporeros’ i bé la Conselleria d’Esports o la secretària general han de solucionar aquest problema”, va afegir.
Centeno, per part seva, es va centrar en el nouvingut vicepresident Antonio Escudero. “Quan li vegi se’n durà l’esbroncada del segle. Quan anava en la nostra candidatura amb Isern va dir que Soteras i Calle eren uns corruptes en un acte a Girona i ara es lliura a Calle”, va afirmar. Per cert, al director, ara de ‘bolo’ a Manila, li va recordar que “t’estaré esperant fora de la Federació amb els Mossos quan surtis per la porta amb les teves catanes”.
EL REPÀS D’ISERN
El candidat Juanjo Isern, que demà presentarà al costat dels presidents del Nàstic i de la UE Olot, les 500 signatures de presidents que demanen canvi, va ser rotund. “Són una trama corrupta i desitgen posar al seu president ‘pelele’, com ara és Soteras, que els mantingui els seus privilegis. Es fan rics amb els diners federatius i això no pot ser”, va afirmar.
Segons Isern, el director “no sols no té ni estudis ni preparació per a aquest lloc sinó que extorqueix als clubs amb amenaces permanents. L’anunci de les 500 signatures ha fet que personatges com Agus o ‘Bomba’ Guerrero hagin trucat clubs i els hagin amenaçat”.

GINÉS GARCÍA I EL FUTBOL SALA
Com a representant del futbol sala va estar el president del Sta Coloma Futsal, Ginés García. Amb un llenguatge directe, el dirigent va demanar “major protecció” per als clubs petits.
Ginés, un dels ‘guerrers’ del futbol sala català, va donar la cara pels gairebé 400 clubs integrats en la Federació. A més, va afirmar, sense cap temor, que són molt més que la gestió d’un personatge.











































