Després del descans pel Carnestoltes torna la Primera Catalana. Tercera jornada de la segona fase amb molts punts importants per davant i només un campió per grup per a Tercera

L’Escala d’Arnau Sala marca el camí del grup I de la Primera Catalana // FOTO: FC L’ESCALA
Superada la jornada de descans pel Carnestoltes, que alguns presidents van aprofitar per a censurar encara que sempre apareixen muts en les Assemblees, torna la competició de Primera Catalana amb força. I ho fa amb L’Escala, Mollerussa i Valls al capdavant dels tres grups.
Tres punts separen als d’Arnau Sala del seu immediat seguidor (Granollers) mentre que el Mollerussa de Jordi Cortés li treu 2 a l’At. Lleida, els mateixos que presenta el Valls de Manel Cazorla al Reus FC.
PRIMERA CATALANA, 17A JORNADA
Una curiositat: l’equip més golejador durant aquestes 17 jornades és el Rubí (43) seguit pel Valls (40) mentre que el menys golejat és el Reus FC (13) igual que el Santfeliuenc.

Mollerussa i At Lleida només estan separats per 2 punts en el Grup II // FOTO: CFJ Mollerussa
POLS MOLLERUSSA-AT LLEIDA
En el grup II es manté el pols esperat entre Mollerussa i At. Lleida. Qui serà el primer que perdi a casa, si arriben a perdre, clar? Ara com ara han perdut 6 i 2 punts, respectivament. Encara queda molt perquè arribi aquest enfrontament de tornada; també val la pena recordar que altres equips com Rubí, San Mauro i Sabadell es mantenen amb el seu caseller a zero de derrotes a casa.
En el capítol de golejadors estan Alex Muñoz (Rubí 10 gols) seguit amb 9 per Youssef (At Lleida), Jofre Graells (Mollerussa) i Toni García (Turó Peira).

El Valls de Manel Cazorla és el màxim realitzador (40) de la categoria // FOTO: UE Valls
EL VALLS MANA… ARA COM ARA
Mollerussa i Valls, amb 39 punts, són els dos equips líders amb més punts, ja que L’Escala compta amb 36. Els de Cazorla, que només han cedit una derrota a l’EM del Vilar, marquen gols amb diferència (40 a favor per 19 rebuts). Molta culpa la té Aitor Serrano (10) seguit amb 9 per Contreras (Vilanova) i Ngom (Santboià).
Seguits a dos punts pel Reddis CF de Marc Carrasco i 3 pel Santfeliuenc d’Andrés González, ningú pot aventurar el seu desenllaç. Una curiositat: els roig-i-negres encara no han sofert una derrota al seu Municipal.