Les semifinals del play-off d’ascens a Segona Federació van arrencar aquest cap de setmana amb dues eliminatòries d’alt voltatge i màxima igualtat

A Montigalà, el CF Badalona i l’Atlètic Lleida van protagonitzar un duel carregat de tensió i emoció que es va resoldre amb un empat a dos al primer partir de la promoció d’ascens. En definitiva, deixen tot obert per al partit de tornada, que es disputarà diumenge vinent al Municipal del Ramon Farrús.
D’UN 0-2 A UN 2-2, A BADALONA
L’Atlètic Lleida es va avançar ben aviat al marcador gràcies a Wilber Hurtado, el seu màxim golejador, que va aprofitar una acció ràpida per establir l’1-0 al minut 22.
Ja a la represa, els visitants van ampliar distàncies mitjançant Moró al minut 60. Tot semblava encaminat per als lleidatans, però el Badalona no va abaixar els braços i, empès pel seu públic, va reaccionar amb caràcter.
Primer va ser Piñol qui va retallar diferències al 69’, i quan semblava que els tres punts volaven cap a Ponent, Fassani va aparèixer al temps afegit per marcar l’empat definitiu (92’) i encendre la seva afició. El 2-2 final deixa l’eliminatòria completament oberta.

TRIOMF DEL GIRONA B
Per la seva banda, el Girona B va fer valer el factor camp per imposar-se per la mínima al CF Peralada en el duel gironí de semifinals. El conjunt dirigit per Quique Alvarez va dominar el partit, però no va ser fins al minut 84 quan va trobar el premi del gol.
Minsu, molt actiu durant tot l’enfrontament va batre el porter rival i establir l’1-0. Ara, el filial afrontarà amb lleugera avantatge la tornada, que es jugarà el proper cap de setmana a Riudarenes.
Ambdós duels mantenen la incertesa i la il·lusió de cara a les tornades. El somni d’assolir la Segona Federació continua viu per a tots quatre equips.